نمایشگاه مواد اولیه و ماشین آلات آیسف ترکیه(استانبول) به کار خود پایان داد

دسته: تصویری , نمایشگاه خارجی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 ژوئن 2022

کفش نیوز: این نمایشگاه ۱۱ لغایت ۱۴ خردادماه سال ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در شهر استانبول ترکیه برگزار و به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی کفش نیوز، این نمایشگاه امسال در حالی برگزار شد که انظار می رفت با استقبال گسترده تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش جهان مواجه گردد ولی به دلیل جنگ روسیه و اوکراین، بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی جهانی و رکود صنعت چرم و کفش عملا میزان حضور بازدیدکننده بسیار کم بود، البته مسئولان برگزاری نمایشگاه برای برگزاری هر چه بهتر جهت ارائه خدمات خوب نمایشگاهی تلاش کرده بودند که در نوع خود بی نظیر بود.
خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی کفش نیوز در خصوص این نمایشگاه و نحوه برگزاری و … گفتگویی با تنی چند از بازدیدکنندگان از تبریز ترتیب داده است که در زیر تقدیم خوانندگان محترم می گردد.

آقانژاد، رئیس انجمن کفش تبریز:
این نمایشگاه می تواند الگویی خوب برای سایر نمایشگاههای صنعت چرم و کفش باشد
مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز در این رابطه به خبرنگار کفش نیوز، گفت: نمایشگاه خوبی بود و بنده به عنوان یک تولیدکننده در این نمایشگاه حضور یافته بودم ولی میزان استقبال تولیدکنندگان و فعالان صنعت چرم و کفش کم بود و به نظرم رکود اقتصادی حاکم بر کل صنعت جهان و اوضاع نامناسب اقتصادی خود کشور ترکیه هم بی تاثیر نبود.
وی افزود: نمایشگاه از لحاظ اجرایی بسیار خوب بود و نحوه غرفه بندی و چینش غرفه ها و نوع برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود و می تواند الگویی خوب برای سایر نمایشگاههای صنعت چرم و کفش باشد.
رئیس انجمن کفش تبریز در خاتمه با اشاره به توانمندیهای صنعتگران ایرانی گفت: حضور صنعتگران کشور به ویژه تبریز در این نمایشگاه خوب بود و تولیدکنندگان و فروشندگان و فعالان صنعت کفش تبریز در این نمایشگاه حضور جدی داشتند و باید سعی و تلاش کنیم در دوره های بعدی به صورت غرفه دار توانمندیهای تولیدکنندگان تبریزی را به همه نشان بدهیم.

فرزانه مدیر تولیدی کفش جی سی تبریز:
میزان استقبال در حد انتظار مسئولان برگزاری نمایشگاه نبود
جعفر فرزانه مدیر تولیدی کفش جی سی تبریز هم به کفش نیوز گفت: این نمایشگاه از لحاظ امکانات نمایشگاهی و ارائه خدمات نمایشگاهی و غرفه سازی بسیار خوب بود و امسال مسئولان برگزاری نمایشگاه برای اجرای بهتر سنگ تمام گذاشته بودند و انصافا فراتر از استانداردهای یک نمایشگاه بود.
وی افزود: امسال به دلیل جنگ روسیه و اوکراین و مشکلات اقتصادی ترکیه میزان استقبال در حد انتظار مسئولان برگزاری نمایشگاه نبود و بیشتر غرفه داران هم از خود ترکیه بودند و از کشورهای ایتالیا و چین و … غرفه داری نبود.
مدیر تولیدی کفش جی سی تبریز در خاتمه گفت: امیدوارم مدیران نمایشگاه تبریز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند و اصول برگزاری یک نمایشگاه خوب و استاندارد را یاد بگیرنند و در برگزاری نمایشگاه از آن استفاده نمایند.

یوسف زاده، عضو هیئت مدیره انجمن کفش تبریز:
صنعت کفش ایران توانایی جهانی شدن و عرضه جهانی را دارد
رحیم یوسف زاده نیز طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق در خصوص اهداف حضور فعالان صنعت کفش در نمایشگاههای خارجی گفت: هدف ما باید این باشد که در تمام نمایشگاههای دنیا حضور جدی و فعالانه ای داشته باشیم.
وی افزود: الحمدالله در ایران مواد اولیه داریم و در داخل کشور تولید می شود و برخی از کفش ها در حد ترکیه و ایتالیا هستند و عملا قابلیت رقابت دارند و بر هیمن اساس هدف ما از حضور در نمایشگاههای خارجی باید جذب مشتری و فروش تولیدات باشد.
مدیرعامل شرکت کفش نوبل با اشاره به اینکه باید به عنوان غرفه دار در نمایشگاههای خارجی شرکت کنیم، بیان داشت: شاید در دوره های اول و دوم نتوانیم کفش بفروشیم ولی با توجه به تجربه ای که بنده و اکثریت دوستان تولیدکنننده داریم و در اکثریت نمایشگاههای خارجی هم حضور فعالانه ای داشته ایم، با قاطعیت عرض می کنم که ما می توانیم به خود کشور چین هم کفش بفروشیم و بهترین بازار برای کفش های ایران هم کشور چین است.
یوسف زاده، اضافه کرد: ما می توانیم در دوبی، ترکیه، ویتنام و … دفاتر فروش داشته باشیم برای اینکه توانایی تولیدکنندگان ایرانی بسیار بالا است و باید از حرف های گلیشه ای اجتناب کنیم و به سمت واقعیت گرایی برویم و جایگاه کشورمان در صنعت کفش را به جهانیان نشان دهیم.
وی در ادامه بیان داشت: وقتی ادعا داریم در دنیا نهم هستیم پس حرفی برای گفتن داریم و باید در دنیا حضور داشته باشیم.
عضو هیئت مدیره انجمن کفش تبریز در خاتمه گفت: در دنیا ارزان ترین کفش در ایران تولید می شود و با برنامه ریزی درست، همدلی، همکاری و تشکیل کنسرسیوم های درست و اصولی مطمئنا می توانیم با سابقه درخشان و جایگاه کفش ایران در بازارهای جهانی سهیم باشیم.
شهبازی مدیرعامل گروه تولیدی و فروشگاه کفش شهبازی:
انصافا این نمایشگاه از لحاظ غرفه آرایی بسیار عالی بود
سعید شهبازی مدیرعامل گروه تولیدی و فروشگاه کفش شهبازی هم گفت: نمایشگاه آیسف به عنوان یکی از نمایشگاههای معتبر صنعت چرم و کفش جهان می باشد، گفت: انصافا این نمایشگاه از لحاظ غرفه آرایی بسیار عالی بود و از ایران و شهر تبریز تولیدکنندگان و فعالان صنعت چرم و کفش برای بازدید حضور یافته بودند که برای ارتقای سطح اطلاعات و آگاهی های مرتبط با رسته خودشان موثر بود.
وی افزود: میزان استقبال از شهرهای مختلف خوب نبود و در گفتگو با غرفه داران انتظارشان برآورد نشده بود و امیدوارم در نمایشگاه بعدی تورهای تجاری – صنعتی از شهرهای مطرح همچون اصفهان، همدان، تهران، مشهد و تبریز در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
شایان ذکر است: این تنها بخشی از دیدگاهها و نظرات بازدیدکنندگان از نمایشگاه آیسف بود که در قالب گفتگو بیان گردید. این نمایشگاه به عنوان یکی از رویدادهای مهم و معتبر صنعت چرم و کفش می باشد که دو بار در سال یکی نیمه اول سال و یکی در نیمه دوم سال برگزار می گردد.

 


نوشته شده توسط:خبرگزاری کفش نیوز - 174 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاه ها