گزارشنمایشگاه خارجی

مدیر تولیدی شهریار چرم تبریز، گفت: برای توسعه صنعت چرم و کفش، باید خود تولیدکنندگان همت کنند و در جهت تقویت و رقابت پذیری نمودن تولیدات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

باستانیان شاهگلی، مدیر تولیدی شهریار چرم تبریز:
برای توسعه صنعت چرم و کفش، باید خود تولیدکنندگان همت کنند
مدیر تولیدی شهریار چرم تبریز، گفت: برای توسعه صنعت چرم و کفش، باید خود تولیدکنندگان همت کنند و در جهت تقویت و رقابت پذیری نمودن تولیدات خود اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش « کفش نیوز»: موسی باستانیان شاهگلی با اعلام مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه امپکس تهران، افزود: متاسفانه برخی از دوستان بر برابر مشکلات فقط از دولت و مسئولان انتقاد می کنند و این در حالی است که باید خودمان به فکر حل مشکلات و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت صنعت چرم و کفش باشیم.
وی با اشاره به اینکه، حقیقت این است که ما تولیدکنندگان برای این صنعت چه کار کرده ایم؟ و آیا در تقویت تولیدی های خود و رقابت پذیری آنها اقدام کرده ایم؟ تصریح کرد: برای توسعه و تقویت این صنعت، باید ابتدا نسبت به توانمندی درون سازمانی در کنار ارتقای در مدل – کیفیت – تنوع و قیمت اقدام کنیم و به تداوم و حفظ بازار اهمیت داده و از مشاوران و کارشناسان جهت بالا بردن بهره وری تولیدی استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت تولیدی شهریار چرم تبریز، استفاده از تکنولوژی و دانش و نیروی انسانی ماهر را سه مولفه مهم در جهت توسعه یک واحد تولیدی بیان کرده و ادامه داد: ما در واحد تولیدی خودمان در جهت توانمندسازی سازمانی اقدامات لازم را شروع کرده ایم و سال گذشته هم نسبت به ارتقای تکنولوژی و نوسازی ماشین آلات اقدام و دستگاههای به روز را وارد سیستم تولید کردیم و ضمن بهره گیری از دانش فنی روز دنیا، اقدام به جذب تکنیسین ها و مشاوران خارجی کرده ایم.
باستانیان شاهگلی، استفاده از مواد شیمیایی باکیفیت داخلی و خارجی را عامل تولید چرم مرغوب بیان کرده و اظهارداشت: در نمایشگاه امسال تهران، ۳۰ نوع چرم با مدل جدید و همردیف چرم های ترک و قابل رقابت از لحاظ کیفیت و قیمت در معرض نمایش گذاشته ایم تا مصرف کنندگان داخلی چرم مورد دلخواه خود را انتخاب کنند.

موسی باستانیان شاهگلی
موسی باستانیان شاهگلی

وی با تاکید بر اینکه، تولیدکنندگان ابرانی باید بازار را به دست بگیرند و لیاقت و شایستگی آن را هم دارند، اضافه کرد: بنده معتقدم وقتی تولیدکنندگان کفش و کیف و کمر به دلیل کیفیت و … به دنبال چرم ترکیه می روند، چرا نباید بتوانیم در ایران این چرم را تولید کنیم؟ بر همین اساس شرکت تولیدی شهریار چرم تبریز اقدام به تولید همان چرم هایی که در ترکیه می شود، کرده است و در حال حاضر چرم های تولیدی ما قابل رقابت با چرم های ترک و ایتالیا هستند و تولیدکنندگان کفش تبریز از چرم های ما استفاده می کنند.
این تولیدکننده و فعال صنعت چرم تبریز، بیان داشت: برای توسعه صنعت چرم، گام های اساسی را برداشته ایم و توان تولید چرم مشابه خارجی را داریم و تولیدی شهریار چرم تبریز یکی از واحدهای تولیدی چرم می باشد که توان رقابت با چرم های ترک و ایتالیا را دارد.

باستانیان شاهگلی، خاطرنشان کرد: الحمدالله فضا برای کار کردن در کشور وجود دارد و باید بازار را شناخت و بر اساس آن اقدام نمود، در چنین شرایطی برای موفقیت در امر تولید، باید با تنوع و ایجاد انگیزه بیشتر تلاش کرد.
وی حضور در نمایشگاه امپکس را فرصتی برای عرضه و معرفی برند و ارایه مدل های جدید و تبادل نظر بین مشتریان و تعامل با آنها اعلام کرده و از دست اندرکاران و برگزارکنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود.
این تولید کننده موفق در خاتمه گفت: در پایان جا دارد از حضرتعالی که در فراز و نشیب صنعت چرم و کفش با ما بوده اید و مطالبات این صنعت را اطلاع رسانی کرده اید کمال تشکر را داشته باشم و امیدارم خبرگزاری «کفش نیوز» نیز بتواند در معرفی و بیان مسایل و مشکلات این صنعت گامی مثبت بردارد. ان شالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا